těleso - hrdlo - ventil - pružina - zvyšuje bezpečnost sklápění korby - v jednom směru plný průtok kapaliny - v opačném směru a při vzniku hydraulického rázu škrtí průtok - použití ve vozech LIAZ a TATRA
jmenovitý tlak | 16 MPa |
maximální tlak | 18 MPa |
jmenovitý průtok | 50 l/min |
maximální průtok | 100 l/min |
rozsah viskozity při uvedení do provozu | 400 až 1500×10-6 m2×s-1 |
rozsah viskozity při trvalém provozu | 10 až 400×10-6 m2×s-1 |
požadovaná filtrace | 40 um |
připojovací závit | M30×2 L ISO8434 / DIN3853 |
pracovní teplota | -30°C až 80°C |
hmotnost | 0.65 kg |
těleso - hrdlo - ventil - pružina - zvyšuje bezpečnost sklápění korby - v jednom směru plný průtok kapaliny - v opačném směru a při vzniku hydraulického rázu škrtí průtok - použití ve vozech LIAZ a TATRA
jmenovitý tlak | 16 MPa |
maximální tlak | 18 MPa |
jmenovitý průtok | 50 l/min |
maximální průtok | 100 l/min |
rozsah viskozity při uvedení do provozu | 400 až 1500×10-6 m2×s-1 |
rozsah viskozity při trvalém provozu | 10 až 400×10-6 m2×s-1 |
požadovaná filtrace | 40 um |
připojovací závit | M30×2 L ISO8434 / DIN3853 |
pracovní teplota | -30°C až 80°C |
hmotnost | 0.65 kg |